Så er i kommet til det rette sted. Hos Regnskabskontor Nord er vi hele Danmarks specialistpartner, når det kommer til regnskab og økonomisk administration af grundejerforeninger. Siden 2005 har vi med vilje fastholdt et snævert kundefokus, så vi kan hjælpe danske grundejerforeninger bedst muligt. Og det gælder selvfølgelig også jer.
Ræk ud til os, og fortæl os om hvordan I ser et muligt samarbejde. Vi ser frem til at tage dialogen med jer!
Det er sjældent, at vi møder to kunder med det samme behov. Derfor har vi også for vane at tilpasse vores samarbejdsaftaler til den enkelte kunde.
Hvor stor en del af jeres administrative opgaver, vi skal tage på os, er helt op til jer. Ofte vælger vores kunder selv at tage vare om de opgaver, de selv har ressourcerne og kompetencerne til at klare. I nogle tilfælde handler det måske mere om hvor energien prioriteres bedst – og der kender I jo bedst til jeres egne dagsordener og visioner.
Uanset hvordan og hvorledes står vi parate til at overtage de opgaver, I måtte ønske at udlicitere. Herunder har vi vedhæftet nogle eksempler på opgaver, vi klarer for andre grundejerforeninger:
● Bogføring af bilag
● Afregning, inkl. opkrævning af kontingent, osv.
● Besvare henvendelser fra medlemmer vedr. opkrævninger
Skal vi give jer et godt tilbud på administration af grundejerforeningen?
I så fald glæder vi os til at høre fra jer. Ræk ud direkte til vores indehaver Erik Jensen på tlf.: 96 39 91 00, eller skriv en besked via kontaktformularen her på siden. Fortæl om de opgaver, i ønsker at vi skal tage os af – så strikker vi et godt tilbud sammen til jer, som I kan forholde jer til på det næste bestyrelsesmøde.
Du kan let og hurtigt sende os en besked i nedenstående formular.